Wednesday 13 March 2013

pilihan

assalamualaikum

dah bersawang blog nie..hehhehe..malas nak update pun ada.tak tau nak update apa kan
entry kali nie pilihan..pendek kan.tapi sebenarnya banyak makna..yaAllah bagilah aku petunjuk untuk aku memilih yg mana 1 pilihan kerja yang terbaik untuk hambaMu ni ya Allah.
dalam minggu nie saja dapat 3 job serentak.1st suruh datang interview dekat ulu kelang sbg draftman.yg ke 2 gis dkt bangsar,ke3 cikgu ganti dkat langkawi.Ya Allah murah sungguh rezeki MU kepada hambaMU nie.tapi aku xmampu nak buat pilihan yang mana 1.

bila tanya parents. mama suruh ambik cikgu ganti.dia cakap senang nk mintak keja kerajaan.tp utk 3bulan.baba plak suruh pilih yg bangsar kontrak smp hujung tahun nie. ya Allah aku xmampu nk pilih yg mana 1.ya Allah Kau bagi lah petunjuk kepada ku untuk memilih kerja yang mana 1 terbaik untuk hambaMu nie.aku dalam dilema Ya Allah.

dengan lesen keta xhabih g.minggu nie rungsing sebab banyak benda datang serentak.

amin.

No comments:

Post a Comment