Friday 7 December 2012

mewarna

asslamualaikum

dah lama tak update blog..pada hal ada keja kena buat.tapi bila dah tak mood nak buat kerja nie.mula la wat aktiviti macam mewarna kan..time kecik-kecik masuk pertandingan mewarna tapi tak penah menang. mewarna pun tak pandai..hahhahaha

benda nie jadi bila housemate saya sorang nie.tersilap beli inai.dia nak pakai inai merah.alih-alih beli inai hitam.so, tak tau nakw at pa dengna inai tue.sorang lagi housemate saya nie.pandai melukis.pada hal saja-saja nak lukis.nak test inai sebenarnya.sorang-sorang mintak dia lukis. bunga la, katak la,.of course la saya mintak bunga ros. saya sangat suka sangat dengan bunga rose & bunga tulip.tapi kawan saya tue tak pandai lukis bunga tulip.

petang ini plak.mai mood nak mewarna semua benda tue..pa lagi.mintak la warna dekat sorang lagi housemate. dia cakap tak dak warna pensel.dia bagi crayon.crayon pun crayon la.janji dapat warna. highlight & semua pen warna semua keluar tadi..best plak dapat mewarna nie.dah lama tak mewarna kan...hihiih..





No comments:

Post a Comment