Friday 14 December 2012

sedih, rungsing

kadang-kadang bila kita terima dugaan tue.kita akan rasa sedih, rungsing & macam-macam lagi kan..the same thing happen to me. huuhuuh..rasa nak nangis, sedih,blur dan pelbagai 1000 rasa macam..
bila rasa cam nie kita rasa perlukan seseorang yang boleh dipercayai dan boleh buat kita happy kan. yela..nak luahkan perasaan kita yang serabut nie..rasa cam nak ja balik penang jumpa kak & nangis dekat dia.bila  sem akhir nie macam-macam sangat dugaan demi dugaan. tapi redha ja sebab dah tertulis kan.setiap dugaan ada hikmah.mungkin ada himah yang tersembunyi yang kita tak nampak .
nasib ada kawan-kawan yang ambik berat dan cuba nak happy kan saya balik..
ada someone cakap jangan la rungsing. esok nak jumpa SV tue baca alfatihah sambil membayangkan muka dia.doakan semoga dia lembut hatu dan layan kita macam biasa. insyaAllah..yang paling penting YAKIN.thank for ur advice.even you dont know i write ur quote for my blog. thank again coz give me a spirit..who that person??of course SECRET..
alamak speaking london la plak.tue la bila jiwa kacau dan serabut mula la jadi weng sekejap..ehhehhe..

hopefully tomorrow will be ok..insyaAllah.

bye..nak tido dah..mata pun layu.otak pun dah cakap sudah-sudah la zatil give me a break..dari semalam tak tido.jangan kena migrain sudahhhh laaa..kuangkuang..

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment