Monday 31 March 2014

genap setahun

alhamdulillah dah cukup setahun keja dekat tomtom navigation..dan genap setahun gak dah habih belajar..yahooo..

sangat bersawang blog nie.xsempat nak update. konon macam buzy ja kan.hahha..memang buzy ckit pun semenjak 2 menjak nie.
sangat happy bila keja kat sini.just like a family. semua caring kalu salah sorang sakit.bukan senang nak dapt envi cam nie. aku rasa bersyukur sangat nie la 1st tempat keja aku.dan dapat envi macam nie.bos pun sporting.dah cam bapak sendiri.

yang paling best.abang 1 taman aku dulu 1 keja dengan aku. now, he is my bang long. aku dpt abg bila keja kat sini. dah cam family kan?jangan jeles u olls..hahahha
nanti la ceta sai keja aku.

dah-dah jangan nak merapu lebih.banyak benda lagi kena create IA.. back to work zatil





time nie ada fitness week..nanti la i update yang baru ye..nie ceta tahun lepas



No comments:

Post a Comment