Tuesday 1 April 2014

Kerja dan kerja

assalamualaikum

berhabuk dan bersawang sangat-sangat blog nie aka my diary..soory la my dear.xsempat nak update. di sebabkan masuk ofis hari nie awai.kepala otak dan tangan pun rajin la menaip.sebab xdak orang dekat ofis..yahoo..senang la nak menulis kan..orang pun tak tau yg aku ada blog..

kerjaa...nie la 1st kerja aku pas habih belajar.now im not fresh grade anymore..alhamdulillah..Allah bagi rezeki awai.walaupun aku bukan la pegang ANC or Dean list and Degree 1st class upper.tapi apa2 pun alhamdulillah dapat rezeki awai. bukan senang fresh grade nak cari makan sekarang.

aku sekarang kerja dekat TOMTOM navigation malaysia as a data entry GIS..aku berani jamin x semua orang tau sai GPS TOMTOM nie kan.kat malaysia fofular dengan garmin, papago and waze la kan.aku harap pas nie orang tau kewujudan gps nie dekat malaysia.cehh cam nak promote plak.mcm promoter plak aku nie.hahaha..tp yang pelik nya orang tomtom nie memang ada masalh penyakit typo and mouthpo. confirm pelik kan.mouthpo tue lidah tergeliat.nak sebut benda lain jadi benda lain.menjadi-jadi plak sekarang.haila

keja aku sekarang create boundary untuk settlement area.sekarang aku handle bahagian johor.sangat banyak nak kena create.tp source kurang.xpa la tue baru challenging orang kata.tp stress gak oo nak cri source gak.dulu handle KL dengan Selangor.xdak la stress sangat.sebab byk info.tp stress bila hantar benda alah tue kat DPU.pergh.error beerlambak kot.dah betui kan.ada lagi error.data 1k lbh.mau error xberlambak kan.data tue hantar ke poland dulu and baru ke india.bila dapat kat miss poland tue memang banyak la error yg keluar.pada hal dah check banyak kali.dri situ aku terpaksa communicate dengan dia.nak tau term segala benda tue.

performance still kena jaga.bak kata boss kerja kena stress dan mencabar baru best.hahah.best?boleh la.stress keja je la.tp envi dalam ofis memang happening.dengan bos yg suka sangat sakat aku.kak-kak ofis pun friendly dah jadi one happy family..family tomtomers bukan transformer ye..

panjang pulak kali nie punya entry..hahah...tahun nie aku salah sornag jadi community members.berat juga tanggungjawab nie..tp bukan aku sorang ja ada lagi 2 orang community member. Amy aka miss model(bos selalu cakap) and bang long aku.kami bertiga handle program tahun nie

1st program bowling tournament.2nd trip to langkawi.xsabar nak p langkawi..


ok..cukup la kot meroyan pagi-pagi nie.nak sambung keja dah..byee


muka-muka riang

kembor eden

me with cik yam & amy(miss model)

with my boss

bang long with adik-adik

No comments:

Post a Comment