Thursday 4 December 2014

Alhamdulillah...rezeki

Assalamualaikum

selamat malam u olls sekalian, cakap macam ramai ja review ko punya blog kan zatil.ada aku kesah ramai ke tak.janji lepas gian nak mengarang..

entry kali nie sai rezeki.Alhamdulillah rezeki Allah bagi dekat aku sebelum dan selepas bertunang.sebelum bertunang aku dapat tawaran kenaikan pangkat sebagai CO Quality.sebenarnya aku takut gak nak ambik jawatan nie.selalu nya jawatan nie orang senior ja selalu ambik.aku yang kontrak terus langkau jd COQ. bak kata faizah CuCOQ. aku budak baru & fresh yang tak tau apa sangat.tapi nak buat macam mana tue rezeki yang Allah bagi dekat aku dan aku akan cuba buat yang sebaik mungkin untuk masa depan aku juga.. sekarang nie pun dalam proses pembelajaran.kerja sekarang sangat la mencabar.kita banyak pikiaq dan kadang-kadang tue terpaksa balik lambat. tapi tak apa lepas kawen ja memang kena balik awai la. nak mengemas rumah,masak untuk laki lagi.ok dah pikiaq untuk masa depan lepas kawen.hahaha.

terima kasih dekat family,kawan-kawan yang rapat & MR.AZ yang sentiasa bagi semangat dan dorongan. especially MR.AZ la.dia banyak support and bagi semangat untuk keja nie.untuk masa depan aku dengan dia gak.hehehe.

awal tahun depan insyaAllah aku kena fly pi Bangkok dengan abg fizal untuk CO Quality event.gelabah tue tak rasa sangat.tapi rasa diri nie kerdil sangat.yela macam aku cakap tadi COQ kebanyakkan orang yang berpengalaman dan aku pi sana niat untuk mengumpul ilmu dan bertukar pendapat dan korek segala ilmu dekat depa tue. kalu kena pi sorang mau cuak gak la.masalah bahasa.

and the best thing, report yang aku buat untuk APT analysis akan diguna seluruh SEA.alhamdulillah dan aku pun xpernah mintak report tue akan publish dan diguna kan seluruh SEA.thank a lot to my boss for support and trust what i did for the report.aku lagi suka orang tak kenal aku dan apa yang keja aku buat.dari dulu lagi aku suka kerja belakang tadbir ja. bukan xdak confident level.tapi perangai dari dulu lagi. suka buat keja yang orang tak nampak.biar orang yang dekat ja nampak apa effort kita. mungkin bos tau yang aku nie bukan jenis nk show off sekali dia mention nama aku dekat shashi yang aku buat report tue.tapi apa pun alhamdulillah.

sory abg xsempat nak cerita kat abg.semalam balik lambat and tak sempat nak kongsi cerita nie. sama-sama dah mengantuk kan.bila abg baca entry nie jangan marah ek..

melalut ja ko kan zatil macam tak dak keja plak kat office.jom buat quiz dan settle case ACI plak..

byeeeeeee

No comments:

Post a Comment