Tuesday 9 December 2014

always think positive

assalamualaikum

hari nie macam-macam perasaan pun ada.rasa nak marah,nak sepak orang,nak nangis semua ada.entah la.dugaan macam-macam sangat.Ya Allah, Kau berikan lah kekuatan untuk aku supaya menjaddi orang yang sentiasa positif dan sentiasa kuat untuk aku tempuh segala dugaan nie.

totally stress sangat..tak tau nak cakap cam mana.anggap je la dugaan nie boleh menjadi kita matang dan ada hikmah disebalik dugaan nie.
kalau nak pikirkan memang stress pikir pasai kawen nie. sampai terbawa dalam mimpi tue. dalam mimpi pun boleh masuk hal keja & kawen. mana la tak stress.

i have to strong and be positive untuk Mr.AZ.i know right now he will double triple stress. zatil u have to keep strong and positive.he need u right now.u are shoulder for him.

aku terima nie dugaan untuk aku ngn dia. mungkin cara nie aku boleh nampak dan kenai hati budi masing-masing.dugaan nie mungkin buat kami lagi kuat dari segi relationship, tolong menolong satu sama lain. yang paling penting kenai hati budi masing-masing nak kawen bukan sehari dua.selama-lama nya.aku berdoa supaya jodoh kami kekal hingga ke jannah.insyaAllah.

aku tak nak mintak apa-apa.cuma mintak biarlah aku bahagia selepas kawen.itu yang penting.lepas kawen banyak lagi dugaan kena tempoh.nie one of dugaan untuk aku ngan dia

back to work

No comments:

Post a Comment