Sunday 14 December 2014

sedih,tekanan..

assalamualaikum

hari nie rasa macam nak masuk office. nak tenang kan hati yang tengah bergolak. bila stress ja mesti aku suka sangat menulis. nie ja satu-satu platform yang boleh aku lepas kan rasa bebanan dan luahan dekat hati.sorry dear sayang tak g tau abg yang syg msk office.i need to find my strength. i lost right now.i want to cry.tp syg xmampu nak memnangis depan abg.syg mampu menangis di belakang ja.

i need ur supoort right now.tp i know u also feel lost.semakin hari terasa sangat tekanan dan bebanan.tekanan demi tekanan.aku dh tau nk cari mana lagi kekuatan.yes sometime i feel like i want go to any place to find my strength. i lost.aku xmampu nk luah kan dekat sapa-sapa sekarang.biar la aku tanggung beban nie sorang-sorang demi memuaskan hati semua orang.

akhirnya air mata nie mengalir juga.s

No comments:

Post a Comment